Cursus Basisvakbekwaamheid HorecaVakbekwaamheid Horeca

Cursus wordt vernieuwd!

Op dit moment kunnen wij je niet van dienst zijn met de cursus Basisvakbekwaamheid Horeca. De cursus in de huidige vorm voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd. Op korte termijn worden de cursus Basisvakbekwaamheid Horeca en de cursus Restaurantbedrijf daarom vervangen door 1 nieuwe cursus, de cursus Basisvaardigheden Horeca!

De SVH exameninstantie is op dit moment het nieuwe lesmateriaal aan het ontwikkelen en wij verwachten dat de cursus januari 2015 in gebruik kan worden genomen. Hou deze pagina in de gaten voor verdere informatie!

Nog in bezit van de huidige cursus Vakbekwaamheid Horeca of Restaurantbedrijf? Let dan op: De examens van SVH worden alleen nog in juli 2014 en januari 2015 afgenomen!

Informatie cursus Basisvaardigheden Horeca

Graag geven we je al een idee van de nieuwe cursus Basisvaardigheden Horeca die binnenkort beschikbaar is.

Cursusonderwerpen

• werken in de Horeca, de bedrijfstypes en vakbekwaamheid in de Horeca
  • het bereiden en serveren van dranken
  • het bereiden en serveren van eetwaren
  • wettelijke hygiënevoorschriften en veilig en gezond werken
  • gastgericht handelen, gastvrijheid en de verkoop van gastvrijheid
  • de gastvrijheidsformule en het werken volgens deze formule

Inclusief Certificaat van Deelname

Aan het einde van de cursus maak je een schriftelijke toets. Wanneer hier een voldoende voor is behaald, ontvang je het HSN Certificaat van Deelname.

Voor wie?

Voor alle toekomstige of startende horecaondernemers, bedrijfsleiders en medewerkers in de restaurantsector, maar ook voor mensen die puur uit interesse in de Horeca de cursus willen volgen.

Toelatingseisen

Er is geen vooropleiding vereist.

• Op dit moment is de prijs helaas nog niet bekend.

HSN heeft geen verborgen kosten. De cursuskosten zijn inclusief alle kosten zoals Certificeringskosten, cursusboek(en), lesmateriaal, online proefexamens, examentraining en huiswerkservice. Bovendien is HSN erkend door het CRKBO, daarom zijn al onze horecacursussen vrijgesteld van BTW. Dat scheelt je 21%!

Zodra de cursus volledig ontwikkeld is vindt u hier de cursusduur.

Het examen Basisvaardigheden Horeca wordt door SVH afgenomen. Zodra meer bekend is over het examen vindt u hier de benodigde informatie.

Vakbekwaamheid Horeca

De basiscursus voor Horeca